3 Δεκεμβρίου 2023
Τηλέφωνο: 210 4974600

ROBOSCIENTISTS «Motivating secondary school students towards STEM careers through robotic artefact making» και κωδικό «2018-1-PL01-KA201-051129»

  1. Home
  2. Ευρωπαϊκά προγράμματα
  3. ROBOSCIENTISTS «Motivating secondary school students towards STEM careers through robotic artefact making» και κωδικό «2018-1-PL01-KA201-051129»
Faculty Member

Ευρωπαϊκά προγράμματα

ROBOSCIENTISTS «Motivating secondary school students towards STEM careers through robotic artefact making» και κωδικό «2018-1-PL01-KA201-051129»

«Motivating secondary school students towards STEM careers through robotic artefact making» και κωδικό «2018-1-PL01-KA201-051129»

Οι στόχοι του έργου είναι:

  • Να παρακινηθούν οι μαθητές σχολείων (13-17 ετών) να εξερευνήσουν τους κλάδους STEM εμπλέκοντάς τους σε δημιουργικές πρακτικές για τη δημιουργία ρομποτικών αντικειμένων
  • Η θέσπιση δραστηριοτήτων και εργαστηρίων που προάγουν την επαγγελματική ανάπτυξη και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
  • Να παρακινηθούν οι μαθητές να αναπτύξουν ενδιαφέρον για σπουδές και σταδιοδρομίες STEM εμπλέκοντας τους να κάνουν πρακτικές ακολουθώντας τις ιδέες που στηρίζουν την παιδαγωγική τάση του Maker Movement.
  • Η ενθάρρυνση των ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση STEM για αγόρια και κορίτσια
  • Η δημιουργία OER που θα υποστηρίξουν τα μέλη της σχολικής κοινότητας να εφαρμόσουν τη μαθησιακή παρέμβαση RoboScientists
  • Η Δημιουργία συνέργειες μεταξύ σχολείων, επιχειρήσεων και ακαδημαϊκών χώρων για την ίδρυση των STEM Clubs σε σχολικά περιβάλλοντα

Μια καινοτόμος πτυχή του έργου είναι ότι (σε αντίθεση με τις συνήθεις πρακτικές στην τάξη), οι μαθητές δεν ενθαρρύνονται να εργάζονται με προκατασκευασμένα ρομπότ αλλά να κατασκευάζουν τα δικά τους ρομποτικά αντικείμενα χρησιμοποιώντας ένα σύνολο εργαλείων και τεχνολογιών χαμηλού κόστους. Ενώ εργάζονται στα ρομποτικά τους αντικείμενα, διερευνούν τις βασικές αφηρημένες και/ή σύνθετες έννοιες STEM και τις μετατρέπουν σε απτές μαθησιακές εμπειρίες. Με άλλα λόγια, η ρομποτική κατασκευή τεχνουργημάτων χρησιμοποιείται ως όχημα για πειραματισμό και δημιουργία αισθήσεων.

Μια άλλη καινοτόμος πτυχή του έργου είναι η αγκαλιά της ιδέας των STEM Clubs. Οραματιζόμαστε τα STEM Clubs ως μέρη όπου δημιουργούνται νέες ιδέες, το STEM ασκείται δημιουργικά και άτομα από διαφορετικούς κλάδους αλλά με ενδιαφέρον για το STEM μπορούν να συναντηθούν και να ενώσουν τις δυνάμεις τους.

Στο έργο συμμετέχουν  9 οργανισμούς από 4 χώρες:

  • Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας της Βαρσοβίας (Πολωνία)
  • Edumotiva – Ευρωπαϊκό Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (Ελλάδα)
  • Πανεπιστήμιο της Λετονίας (Λετονία)
  • Πανεπιστήμιο Frederick (Κύπρος)
  • ENGINO -NET LTD (Κύπρος)

και σχολεία από την Πολωνία, την Ελλάδα και τη Λετονία εκπροσωπούμενα από

  • Λύκειο XXXILO στο Λοτζ (Πολωνία)
  • ZSP2 Zespół Szkół Nr. 2 im Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy (Πολωνία)
  • 1ο ΕΠΑΛ Κορυδαλλού (Ελλάδα)
  • Τμήμα Εκπαίδευσης, Πολιτισμού και Αθλητισμού της πόλης της Ρίγας (Λετονία)